AdWords Diperkenalkan Dalam Bahasa Malaysia
Sehingga kini, perkhidmatan tersebut hanya ditawarkan dalam beberapa bahasa sahaja, dan kini ia diperluaskan untuk turut menyokong Bahasa Malaysia.
Bersama-sama pengenalan ini, selain menawarkan tools dalam Bahasa Malaysia, ia juga memberikan peluang kepada para pengiklan untuk menyasarkan kata kunci Berbahasa Malaysia pada platform pengiklanan Google.
Menurut Google, hampir 60% pengguna tempatan menggunakan Bahasa Malaysia sebagai bahasa pertuturan utama mereka, dan dengan pengenalan perkhidmatan AdWords dalam Bahasa Malaysia , pastinya akan jadi lebih menarik .
Bersama-sama pengenalan ini, selain menawarkan tools dalam Bahasa Malaysia, ia juga memberikan peluang kepada para pengiklan untuk menyasarkan kata kunci Berbahasa Malaysia pada platform pengiklanan Google.
Menurut Google, hampir 60% pengguna tempatan menggunakan Bahasa Malaysia sebagai bahasa pertuturan utama mereka, dan dengan pengenalan perkhidmatan AdWords dalam Bahasa Malaysia , pastinya akan jadi lebih menarik .
Pengiklan tempatan dari Malaysia akan dapat menggunakan perkhidmatan ini , untuk mereka mengiklankan produk dan servis mereka di Google.
0 comments:
Post a Comment